Muzică: Between Colors

De când n-am mai scris despre o trupă pe aici? De mult, presupun. Și de când n-am mai scris despre o trupă de-a noastră? De și mai mult. Azi vorbim (nu vorbim, nu e ca și cum cineva ar citi ce scriu eu aici daaaar) despre Between Colors, o trupă cu influențe de symphonic metal, industrial metal și niște core pe ici pe colo. Și dacă apare cineva cu „coreala e pentru poseri” o să trimit niște gândaci de bucătărie în chiloții voștri. 
Acești oameni pasionați de muzică faină și-au lansat primul album, M.A.D. nu cu mult timp în urmă, cam pe 19 noiembrie (2016 în caz de blogul ăsta supraviețuiește și cineva ajunge la postarea asta în alt an) printr-un concert super mișto în Quantic la care n-am reușit să ajung pentru că dacă week-end-ul ăla nu mergeam acasă mă bătea bunică-mea cu toporu’ de tăiat lemne. Avem unul separat cu care tăiem vecinii ocazional. 
Revenind la Between Colors, ia să vedem și numele membrilor, avem așa: Cristina la voce, Rach la chitară bass, Dan la chitară și Mihai la tobe. Trupa a luat naștere în București parcă prin 2012 dacă nu mă minte pagina lor de facebook și crește pe la toate concertele din țară momentan. Cam atât pot să zic de prezentare că n-am skillurile necesare ca să comentez și chestii tehnice sau de compoziție, deci o să las niște linkuri și o amenințare: ascultați Between Colors că n-am uitat faza cu gândacii de bucătărie de mai sus.
A, da. Oamenii ăștia au cel mai badass album fizic pe care l-am văzut vreodată, deci cumpărați-l și plângeți pe el.
Și link-urile: